آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را کلیه بیماران بیماری زندگی طولانی تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را کلیه بیماران بیماری زندگی طولانی تربرادر من یک بیمار بیماری کلیوی مرحله 4 است و دکتر توصیه دیالیز به او، اما او خودداری کرد. من کنجکاو در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا تو فکر می کنم آن می تواند او را زندگی طولانی تر و بهتر را؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است، این نوع درمان انجام می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟

با بهبود میکرو گردش خون کلیه و جلوگیری از روند فیبروز کلیوی، این درمان می تواند خسارت کلیوی تعمیر کمک و جلوگیری از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

از بالا ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/herbal-medicine/1518.html





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را بیمار بیماری های کلیه زندگی طولانی تر ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: